603 714 965 - prodejna, fakturace a expedice (O2)
603 323 382 - obchodní a technické dotazy, reklamace (O2)
obchod@elektrickevlacky.cz
ELEKTRICKÉ VLÁČKY
Čerpadlová 1034/2a
190 00 Praha 9 - Vysočany
Více informací o aktuální prodejní době, dopravním spojení atd. naleznete zde.
Pokud máme objednané zboží skladem, pak Vám ho ve většině případů odešleme nebo připravíme k vyzvednutí nejpozději následující pracovní den.
Ceny dopravy, včetně balného a dobírky, jsou následující:
PPL + dobírka: | |||
Zboží Vám zašleme kurýrní službou PPL na Vámi zvolenou adresu. | |||
• | Objednávka do 5000,- Kč: | 149,- Kč | |
• | Objednávka za 5000,- Kč a více: | ZDARMA | |
• | Sleva za platbu převodem: | -20,- Kč | |
PPL Parcelshop a Parcelbox + dobírka: | |||
Zboží Vám zašleme kurýrní službou PPL do zvoleného výdejního místa Parcelshop nebo Parcelbox (vybraná pobočka smluvního partnera nebo výdejní box). | |||
• | Objednávka do 5000,- Kč: | 99,- Kč | |
• | Objednávka za 5000,- Kč a více: | ZDARMA | |
• | Sleva za platbu převodem: | -20,- Kč | |
Česká pošta - Balík Do ruky + dobírka: | |||
Zboží Vám zašleme Českou poštou na Vámi zvolenou adresu. | |||
• | Objednávka do 5000,- Kč: | 169,- Kč | |
• | Objednávka za 5000,- Kč a více: | 49,- Kč | |
• | Objednávka za 7000,- Kč a více: | ZDARMA | |
• | Sleva za platbu převodem: | -35,- Kč | |
Balíkovna + dobírka: | |||
Zboží Vám zašleme Českou poštou do zvoleného výdejního místa Balíkovny (vybraná pobočka České pošty, smluvního partnera nebo výdejní box). Maximální povolený rozměr zásilky je 70x50x50cm. Pokud nebude možné zboží do tohoto rozměru zabalit, vyhrazujeme si právo změnit dopravu na ČP - Balík Na poštu s příslušným cenovým doplatkem! | |||
• | Objednávka do 5000,- Kč: | 99,- Kč | |
• | Objednávka za 5000,- Kč a více: | ZDARMA | |
• | Sleva za platbu převodem: | -20,- Kč | |
Osobní převzetí: | |||
Zboží si osobně vyzvednete v naší prodejně. Více informací o aktuální prodejní době, dopravním spojení atd. naleznete zde. | |||
• | Cena: | ZDARMA |
Níže uvedené zboží nelze vzhledem k jeho rozměrům či hmotnosti zaslat běžnými způsoby dopravy a proto se cena a způsob dopravy liší. Cena dopravy je v takovém případě uvedena vždy přímo o konkrétního výrobku:
• Kolejiště od firmy NOCH není možné vzhledem k jeho rozměrům zaslat běžnými způsoby dopravy, v případě platby převodem Vám ho zašleme přímo od výrobce ZDARMA.
• U kolejnicových profilů, flexi kolejí, travních koberců a dalších podobných výrobků může být v závislosti na zvoleném dopravci k ceně dopravy účtován ještě příplatek za nadrozměr. Jeho případná výše je v takovém případě uvedena přímo u výrobku.
Zboží zasíláme také do Německa a Rakouska. Cena dopravy je však vyšší než po ČR a její skutečnou cenu Vám sdělíme v potvrzení objednávky podle hmotnosti a velikosti objednaného zboží.
Zboží do zahraničí zasíláme pouze v případě platby předem bezhotovostním převodem na náš účet.
Zboží si můžete v našem obchodě zakoupit některým z následujících způsobů:
• nejlépe pomocí nákupního košíku
• telefonicky na čísle 603 714 965
• pomocí kontaktního formuláře
• pomocí emailu na adrese obchod@elektrickevlacky.cz
• osobně v naší prodejně modelové železnice
Pokud si přejete přidat do objednávky pomocí nákupního košíku zboží, které není uvedeno na našich webových stránkách, jednoduše připište v průběhu dokončování objednávky do komentáře k objednávce seznam zboží, které si přejete objednat. Náš obchodník následně toto zboží do Vaší objednávky zadá a zašle Vám ji k odsouhlasení.
Ceny nabízeného zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a dalších zákonných poplatků, kromě nákladů na doručení, a jsou platné k okamžiku zobrazení ve webovém rozhraní obchodu. Náklady vzniklé kupujícímu použitím komunikačních prostředků na dálku (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám. Vlastnické právo k dodávanému zboží přechází z prodávajícího na kupujícího až po převzetí zboží a úplném zaplacení kupní ceny. Prodávající si vyhrazuje právo v některých ojedinělých případech podmínit dodání zboží zaplacením zálohy (např. objednávka speciálního neskladového zboží a náhradních dílů, zákazníkem v minulosti nepřevzaté zboží atd.). V případě, že je některé zákazníkem objednané zboží dlouhodobě (více než 12 měsíců) nedostupné a zároveň dojde ze strany dodavatele ke zvýšení jeho ceny, může prodávající požádat kupujícího o akceptaci nové ceny. Pokud kupující novou aktuální cenu neakceptuje, vyhrazuje si prodávající právo od uzavřené kupní smlouvy odstoupit.
Stav skladu je zobrazován 100 % online, to znamená, že je na našich stránkách uvedeno skutečné aktuální množství, které máme v daném okamžiku skladem na prodejně. Případné množstevní rozmezí je uváděno záměrně z konkurenčních důvodů - pokud potřebujete znát přesný počet kusů z uvedeného rozmezí, tak se prosím přihlašte nebo nás kontaktujte.
Náš eshop se nám podařilo online propojit s výrobci TILLIG, ROCO, FLEISCHMANN, PIKO, AUHAGEN, FALLER, NOCH, VIESSMANN, KIBRI a VOLLMER. Díky tomu vidíte přímo v našem obchodě informaci o tom, zda výrobek, který nemáme skladem, je či není skladem u výrobce. Tato funkce je samozřejmě závislá na tom, jak přesně tuto informaci výrobci uvádějí :-).
Odměňujeme stálé zákazníky - našim věrným zákazníkům poskytujeme na základě celkového dosaženého obratu slevu. Sleva platí pouze pro zaregistrované zákazníky a do celkového dosaženého obratu se započítávají všechny dříve uskutečněné (vyfakturované a uhrazené) nákupy bez časového omezení - u nás Vám sleva "nepropadne". Chceme Vám tímto poděkovat za dosavadní nákupy a zároveň Vás nechceme obtěžovat starostmi o to, kdy Vám dosažený obrat vyprší.
Pro naše zákazníky, kteří nakupují pouze na prodejně, máme připravenu zákaznickou kartu, díky které mohou i oni čerpat výhody našeho slevového systému. O vydání karty žádejte v naší prodejně.
Započtení slevy probíhá automaticky všem registrovaným zákazníkům po přihlášení v internetovém obchodě nebo po předložení zákaznické karty na prodejně. Po přihlášení v internetovém obchodě jsou prodejní ceny již zobrazovány včetně započtené zákaznické slevy. Konkrétní výše slev je závislá na dosaženém celkovém obratu a je pro každý výrobek kalkulována individuálně podle našich možností. Do celkového dosaženého obratu se započítávají všechny dříve uskutečněné nákupy bez časového omezení, jejichž zboží bylo řádně převzato, uhrazeno a nebylo vráceno. V současné době se výše slev pohybuje od 1 % až do cca 8 % a je u většiny výrobců poskytována počínaje obratem 30 000,- Kč, u některých výrobců již od obratu 5 000,- Kč.
Vyhrazujeme si právo konkrétní výši a formu slev v průběhu času měnit v závislosti na obchodních podmínkách dodavatelů, devizovém kurzu, situaci na trhu atd.
Název banky: Fio banka, a.s.
Číslo účtu: 2602685819 / 2010
Variabilní symbol: číslo objednávky
Název banky: Fio banka, a.s.
IBAN: CZ89 2010 0000 0021 0268 5820
Zpráva pro příjemce: číslo objednávky
Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost Comgate a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz.
Comgate a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
email: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Kupující spotřebitel může bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží zakoupeného pomocí prostředků komunikace na dálku (objednaného pomocí nákupního košíku, emailem nebo telefonicky), a to bez ohledu na způsob převzetí či provedení platby. V takovém případě nám do 14 dnů od převzetí zboží zašlete nebo předejte Vaše Odstoupení od kupní smlouvy. Zakoupené zboží nám doručte bez zbytečného odkladu (nejlépe spolu s Odstoupením od kupní smlouvy), nejpozději však do 14 dnů od Odstoupení od kupní smlouvy na naši adresu. Zasílané zboží vždy velmi pečlivě zabalte do dodatečného obalu a zašlete jako pojištěnou zásilku (ne na dobírku). Finanční prostředky za vrácené zboží, včetně nejlevnějšího způsobu dopravy k Vám, Vám vrátíme do 14 dnů od Odstoupení od kupní smlouvy. Kupující bere na vědomí, že pokud bude vrácené zboží poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Náklady spojené s vrácením zboží si kupující hradí sám. Právo na odstoupení od kupní smlouvy se nevztahuje na zboží, které bylo upraveno na žádost zákazníka (např. individuálně zdigitalizovaný nebo ozvučený model, zvukový dekodér s nahraným zvukem dle požadavku zákazníka atd). Vzorový formulář Odstoupení od kupní smlouvy si můžete stáhnout zde.
Zboží prosím zašlete na adresu provozovny:
ELEKTRICKÉ VLÁČKY
Čerpadlová 1034/2a
190 00 Praha 9 - Vysočany
Nebo nám můžete zboží také doručit do některého z níže uvedených zásilkových boxů:
- Zásilkovna Z-BOX ID26537, Čerpadlová 286/2, 190 00 Praha
- PPL ParcelBox KM18419000, Čerpadlová 1034/2b, 190 00 Praha
VŽDY UVEĎTE K ZÁSILCE tel. 603 714 965 a email obchod@elektrickevlacky.cz, jinak nám dopravní společnost zásilku nedoručí!
Vážení zákazníci, pokud si nejste zcela jisti svým výběrem a uvažujete o možnosti vrácení zakoupeného zboží, prosíme Vás, abyste zboží, které je zabaleno v zatavených plastových obalech nebo zalepených papírových krabicích, zbytečně nerozbalovali. Zboží si můžete prohlédnout přes průhledný obal nebo vyobrazené na papírové krabici tak, jako v běžném kamenném obchodě. Předem Vám děkujeme za spolupráci a pochopení - urychlíte tím vyřízení Vaší žádosti a předejdete možnosti poškození rozbaleného zboží.
V případě výskytu problému s dodaným zbožím nás prosím neváhejte nejprve kontaktovat prostřednictvím emailu či telefonicky. V případě potřeby dohodneme konkrétní postup řešení reklamace. Vzorový formulář si můžete stáhnout zde.
Zboží prosím zašlete na adresu provozovny:
ELEKTRICKÉ VLÁČKY
Čerpadlová 1034/2a
190 00 Praha 9 - Vysočany
Nebo nám můžete zboží také doručit do některého z níže uvedených zásilkových boxů:
- Zásilkovna Z-BOX ID26537, Čerpadlová 286/2, 190 00 Praha
- PPL ParcelBox KM18419000, Čerpadlová 1034/2b, 190 00 Praha
VŽDY UVEĎTE K ZÁSILCE tel. 603 714 965 a email obchod@elektrickevlacky.cz, jinak nám dopravní společnost zásilku nedoručí!
Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá. Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny, není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Během 12 měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.
Prodávající odpovídá za vady, které se vyskytnou po převzetí zboží ve 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu. V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), může podle své volby požadovat: odstranění vady, anebo přiměřenou slevu z kupní ceny. U vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), může podle své volby požadovat: odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, anebo bezplatné odstranění vady opravou, anebo přiměřenou slevu z kupní ceny, anebo vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy. Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.
Elektrické vláčky s.r.o.
Vrátenská 393/3
196 00 Praha - Miškovice
UPOZORNĚNÍ: Na této adrese se nachází sídlo firmy, není zde prodejna.
IČ: 19765274
DIČ: CZ19765274
Společnost zapsaná v OR u MS v Praze, oddíl C, vložka 391234
K mimosoudnímu řešení spotřebitelského sporu je příslušným orgánem Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR, se sídlem Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, tel: +420 296 366 360, e-mail: adr@coi.cz, www.coi.cz. Spotřebitel je oprávněn podat návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu ve lhůtě do jednoho roku od prvního uplatnění sporného práva či povinnosti vůči podnikateli.
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu Zásady zpracování osobních údajů.
Prodávající je pro zajištění povinností odděleného sběru, zpětného odběru, zpracování, využití a odstranění elektrozařízení, elektroodpadu a jeho financování členem kolektivního systému REMA Systém, a.s. pod číslem smlouvy EEZ ZVUZ 2.0 2985. Prodávající je pro zajištění povinností odděleného sběru, zpětného odběru, zpracování, využití a odstranění baterií, akumulátorů a jeho financování členem kolektivního systému REMA Battery, s.r.o. pod číslem smlouvy BAT ZVUZ 2.0 1422.
Více informací o možnosti vrácení použitého elektrozařízení, baterií a akumulátorů naleznete na stránkách REMA Systém, a.s.. V ceně prodávaného elektrozařízení a baterií je již zahrnut recyklační poplatek.
Prodávající má pro zajištění povinností zpětného odběru a využití obalového odpadu uzavřenu smlouvu o sdruženém plnění s autorizovanou obalovou společnosti EKO-KOM, a.s. pod klientským číslem R00230074.
Více informací o fungování systému, který zajišťuje třídění, recyklaci a využití obalového odpadu naleznete na stránkách EKO-KOM, a.s..
Tyto Obchodní podmínky jsou platné a účinné od 29.5.2024.